Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Gwarancja i serwis

Poznaj warunki uzyskania i utrzymania gwarancji na urządzenia Gree.

Gwarancja tylko z Autoryzowanym Instalatorem Gree

Gree jako jedna z nielicznych marek oferuje aż 5-letnią i 7-letnią gwarancję na klimatyzatory oraz 5-letnią na pompy ciepła. Jednym z warunków udzielenia gwarancji na całe urządzenie jest jego montaż wykonany przez Autoryzowanego Instalatora Gree.

Okresy gwarancyjne dla urządzeń Gree

7 lat gwarancji Dla wybranych modeli klimatyzatorów RAC: U-Crown, Amber Prestige, Soyal
5 lat gwarancji Klimatyzatory RAC, Free Match, U-MATCH
Pompy ciepła Versati
3 lata gwarancji Oczyszczacze powietrza, nawilżacze powietrza, klimatyzatory przenośne

Zasady utrzymania gwarancji na klimatyzatory

Zgodnie z kartą gwarancyjną warunkiem utrzymania gwarancji jest:
– montaż urządzenia przez Autoryzowanego Instalatora,
– wykonywanie okresowych przeglądów urządzenia przez Autoryzowanego Instalatora (nie rzadziej niż co 6 miesięcy).

Zasady utrzymania gwarancji na pompy ciepła

Zgodnie z kartą gwarancyjną warunkiem utrzymania gwarancji jest:
– montaż urządzenia przez Autoryzowanego Instalatora,
– wykonywanie okresowych przeglądów urządzenia przez Autoryzowanego Instalatora (co najmniej raz w roku),
– rejestracja urządzenia w aplikacji „Gree – Strefa Instalatora”.

Skorzystaj z funkcji “Zweryfikuj gwarancję” i sprawdzić, czy Twoja pompa ciepła została zarejestrowana.


Co zrobić, gdy urządzenie nie działa?

W przypadku awarii urządzenia niezwłocznie skontaktuj się z firmą instalacyjną, która dokonała u Ciebie instalacji. Autoryzowany Instalator otrzyma od nas pełne wsparcie oraz najszybszą dostawę części zamiennych, które wykorzysta podczas naprawy Twojego urządzenia.

Twoje urządzenie uległo awarii? Skontaktuj się ze swoim Instalatorem!

Masz inne pytanie techniczne?

Skontaktuj się z nami!