Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w karcie gwarancyjnej, przegląd okresowy urządzenia powinien obejmować:

  • Czyszczenie filtrów powietrza oraz wymienników ciepła (skraplacza i parownika)
  • Sprawdzenie drożności oraz szczelności układu odprowadzenia skroplin, jego czyszczenie wraz z wyczyszczeniem elementów pompki skroplin (jeżeli występuje)
  • Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz poboru prądu urządzenia
  • Sprawdzenie przewodów i izolacji ze względu na uszkodzenia mechaniczne
  • Sprawdzenie poprawności pracy funkcji chłodzenia i grzania
  • Sprawdzenie poprawności działania funkcji sterownika
  • Czyszczenie obudowy urządzeń
  • Sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych
  • Sprawdzenie temperatur powietrza wewnętrznego, zewnętrznego oraz nawiewu w trybie grzania i chłodzenia.

Dowiedz się więcej:

Jakie są warunki gwarancji na produkty Gree?

Czy mogę zlecić przeglądy gwarancyjne innemu podmiotowi niż firma, która zainstalowała klimatyzator?

Czy wykonywanie okresowych przeglądów jest obowiązkowe?

Jak realizowane są zgłoszenia gwarancyjne?

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie