Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Wróć

Jakie są główne zasady 5-letniej gwarancji?

Gree
Gree

Aby na urządzenie została udzielona 5-letnia gwarancja, instalacja powinna być wykonana przez Instalatora posiadającego Certyfikat Autoryzacyjny Gree, a przeglądy gwarancyjne powinny być wykonywane nie rzadziej niż co 6 miesięcy (nie rzadziej, niż co 4 miesiące dla urządzeń pracujących w sposób ciągły np. w serwerowniach). Przeglądu musi dokonać Autoryzowany Instalator Gree.

Awarie i wady urządzenia ujawnione podczas trwania gwarancji będą bezpłatnie usuwane przez Autoryzowanego Instalatora, który dokonał montażu i uruchomienia urządzenia.

W przypadku pomp ciepła dodatkowo mamy do czynienia z obowiązkiem zarejestrowania przez instalatora takiej instalacji w aplikacji Gree Strefa Instalatora i wprowadzania wszelkich adnotacji na temat instalacji takich jak przeglądy gwarancyjne, wymienione części itp.

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie