Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Wróć

Jakie są główne zasady 5-letniej gwarancji?

Gree
Gree

Aby na urządzenie została udzielona 5-letnia gwarancja, instalacja powinna być wykonana przez Instalatora posiadającego Certyfikat Autoryzacyjny Gree, a przeglądy gwarancyjne powinny być wykonywane nie rzadziej niż co 6 miesięcy (nie rzadziej, niż co 4 miesiące dla urządzeń pracujących w sposób ciągły np. w serwerowniach). Przeglądu musi dokonać Autoryzowany Instalator Gree.

Awarie i wady urządzenia ujawnione podczas trwania gwarancji będą bezpłatnie usuwane przez Autoryzowanego Instalatora, który dokonał montażu i uruchomienia urządzenia.

W przypadku pomp ciepła dodatkowo mamy do czynienia z obowiązkiem zarejestrowania przez instalatora takiej instalacji w aplikacji Gree Strefa Instalatora i wprowadzania wszelkich adnotacji na temat instalacji takich jak przeglądy gwarancyjne, wymienione części itp.

Pobierz warunki gwarancji na klimatyzatory Gree.

Pobierz warunki gwarancji na pompy ciepła Gree.

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie
Informacje dotyczące plików cookies
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w swojej przeglądarce.