Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Baza wiedzy
Klimatyzatory
Klimatyzator split czy multi split? Gorące lato daje się we znaki wielu mieszkańcom miast i mniejszych miejscowości. Kiedy skwar na...
Gwarancja i serwis
Jakie są główne zasady 3-letniej gwarancji? 3-letnią gwarancją objęte są urządzenia dodatkowe: oczyszczacze powietrza, nawilżacze powietrza oraz klimatyzatory przenośne; od daty...
Gwarancja i serwis
Jakie są główne zasady 7-letniej gwarancji? Aby na urządzenie została udzielona 7-letnia gwarancja, instalacja powinna być wykonana przez Instalatora posiadającego Certyfikat Autoryzacyjny...
Gwarancja i serwis
Jakie są główne zasady 5-letniej gwarancji? Aby na urządzenie została udzielona 5-letnia gwarancja, instalacja powinna być wykonana przez Instalatora posiadającego Certyfikat...
Klimatyzatory
Gdzie znajdę numery seryjne urządzenia? Numery seryjne urządzeń znajdują się na białych nalepkach z kodem kreskowym na kartonie oraz na...
Klimatyzatory
Gdzie znajdę pomoc w doborze systemu VRF? Doborami systemów VRF zajmują się działy projektowe w firmach Dystrybutorach Gree. Pomocy technicznej udziela również...
Klimatyzatory
Gdzie znajdę pomoc techniczno-serwisową? Pomoc techniczno-serwisowa realizowana jest przez działy techniczno-serwisowe Dystrybutorów Gree oraz firmę Free Polska (Dział Techniczny...
Gwarancja i serwis
Jak realizowane są zgłoszenia gwarancyjne? (Instalator) Zgłoszenia gwarancyjne z zachowaniem procedur proszę wysyłać bezpośrednio do dystrybutora od którego zakupione było urządzenie....
Klimatyzatory
Czy prowadzone są szkolenia praktyczne z montażu dla początkujących? Gree w Polsce organizuje w tym momencie wyłącznie szkolenia certyfikujące.
1 2 3 7