Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Baza wiedzy
Klimatyzatory
Jak skonfigurować sterowanie WiFi i rozwiązać problemy? Pobierz i zainstaluj aplikację Gree+ na swoim urządzeniu. Aplikacja jest dostępna w Sklepie Play lub...
Klimatyzatory
Gdzie mogę zobaczyć urządzenia Gree? Urządzenia Gree można zobaczyć w siedzibie firm dystrybuujących produkty Gree. Ich szczegółową listę oraz dane...
Klimatyzatory
Jak steruje się klimatyzatorami Gree? Możliwości sterowania zależą od serii i modelu urządzeń. Większość urządzeń ma w standardzie piloty bezprzewodowe, a...
Klimatyzatory
Jak znaleźć Autoryzowanego Instalatora w mojej okolicy? Jeżeli szukasz Autoryzowanego Instalatora w swojej okolicy, wykonaj następujące kroki: Wejdź na www.gree.pl W prawym górnym...
Klimatyzatory
Gdzie znajdę katalog i cennik urządzeń Gree? Jesteś zainteresowany produktami Gree, ich cenami oraz szczegółowymi informacjami dotyczącymi poszczególnych urządzeń? Skorzystaj z naszych...
Klimatyzatory
Gdzie mogę kupić produkty Gree? (Klient) Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem klimatyzatora Gree skontaktuj się z jednym z Autoryzowanych Instalatorów Gree w...
Gwarancja i serwis
Jakie czynności obejmuje standardowy przegląd gwarancyjny? Zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w karcie gwarancyjnej, przegląd okresowy urządzenia powinien obejmować: Czyszczenie filtrów...
Klimatyzatory
Jak realizowane są zgłoszenia gwarancyjne? (Klient) Gwarancja Gree Co zrobić, gdy urządzenie Gree nie działa? Skontaktuj się niezwłocznie z firmą instalacyjną,...
Klimatyzatory
Jakie są warunki gwarancji na produkty Gree? Zgodnie z kartą gwarancyjną warunkiem utrzymania 5-letniej i 7-letniej gwarancji jest: Montaż urządzenia i przegląd...
1 5 6 7