Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Baza wiedzy
Klimatyzatory
Jak działa jonizator powietrza? Akcesorium to jonizuje powietrze przepływające przez klimatyzator i zwalcza drobnoustroje. W części urządzeń jonizator jest...
Klimatyzatory
Jak działa sterowanie WiFi? Aplikacja Gree+ umożliwia sterowanie urządzeniami marki Gree z dowolnego miejsca na świecie, posiadającego dostęp do...
Klimatyzatory
Jak steruje się klimatyzatorami Gree? Możliwości sterowania zależą od serii i modelu urządzeń. Większość urządzeń ma w standardzie piloty bezprzewodowe, a...
Klimatyzatory
Jak znaleźć Autoryzowanego Instalatora w mojej okolicy? Jeżeli szukasz Autoryzowanego Instalatora w swojej okolicy, wykonaj następujące kroki: Wejdź na www.gree.pl W prawym górnym...
Klimatyzatory
Czy klimatyzatory Gree można kupić przez Internet? Zdecydowanie odradzamy zakup klimatyzatora w Internecie. Zakup samego urządzenia to nie wszystko. Kolejnym krokiem jest...
Klimatyzatory
Gdzie mogę kupić produkty Gree? (Klient) Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem klimatyzatora Gree skontaktuj się z jednym z Autoryzowanych Instalatorów Gree w...
Gwarancja i serwis
Jakie czynności obejmuje standardowy przegląd gwarancyjny? Zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w karcie gwarancyjnej, przegląd okresowy urządzenia powinien obejmować: Czyszczenie filtrów...
Gwarancja i serwis
Czy możliwe jest wydane duplikatu karty gwarancyjnej? Niestety nie ma możliwości wydania duplikatu karty gwarancyjnej. Przy zakupie urządzenia należy zadbać o to,...
Klimatyzatory
Jak realizowane są zgłoszenia gwarancyjne? (Klient) Gwarancja Gree Co zrobić, gdy urządzenie Gree nie działa? Skontaktuj się niezwłocznie z firmą instalacyjną,...
1 2 3 4