FAQ – to zbiór odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, z którymi spotyka się nasz dział techniczny. Mamy nadzieję, że taka funkcjonalność ułatwi Państwu szybki dostęp do informacji. W celu zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania, prosimy wybrać odpowiedni rodzaj użytkownika:

KLIENT OSTATECZNY

Z jakimi pracami w domu wiąże się instalacja klimatyzacji?

Montaż pojedynczego klimatyzatora to przede wszystkim zainstalowanie jednostki wewnętrznej oraz zewnętrznej. Między jednostkami prowadzona jest instalacja elektryczna (przewód elektryczny) oraz chłodnicza (dwie rury miedziane w otulinie). Do jednostki zewnętrznej doprowadza się zasilanie (ze skrzynki rozdzielczej lub gniazda). Od obu jednostek wykonuje się odprowadzenie kondensatu (na zewnątrz lub do kanalizacji). Prace te mogą się wiązać z wykonywaniem przewiertów przez ściany, montowania koryt maskujących, bądź bruzdowania ścian.

Jak dobrać wydajność urządzenia do mojego pomieszczenia?

O doborze wydajności klimatyzatora powinien w konsultacji z klientem decydować Autoryzowany Instalator. Dla standardowych pomieszczeń i z dużym przybliżeniem stosunek wydajności klimatyzatora do powierzchni pomieszczenia powinien wynosić około 120W/m2.

Z czym wiąże się zakup klimatyzatora przenośnego?

Klimatyzator przenośny wymaga wyprowadzenia na zewnątrz rury gorącego powietrza, średnicy około 150mm (w standardzie). Najczęściej wykonuje się to przez uchylone okno, najlepiej z uniwersalnym zestawem maskującym otwór okna. Dodatkowo konieczne jest odprowadzenie kondensatu z klimatyzatora rurką w zestawie.

Czy jeden klimatyzator obsłuży więcej niż jedno pomieszczenie?

Klimatyzatory ścienne, kasetonowe, konsole, czy przypodłogowo-sufitowe wydajnie mogą chłodzić i ogrzewać jedynie jedno pomieszczenie. Klimatyzatory kanałowe mają natomiast możliwość montażu instalacji rozprowadzenia powietrza do wielu pomieszczeń.

Jakie skutki powoduje montaż przez Instalatora bez Autoryzacji?

Zgodnie z zasadami gwarancji zawartymi w książce gwarancyjnej montaż urządzenia przez instalatora bez Certyfikatu Autoryzacyjnego Gree wiąże się z utratą gwarancji.

Jakie są warunki gwarancji na produkty Gree?

Zgodnie z kartą gwarancyjną warunkiem utrzymania 5-letniej gwarancji jest montaż urządzenia przez Autoryzowanego Instalatora oraz wykonywanie przez Autoryzowanego Instalatora nie rzadziej niż co 6 miesięcy okresowych przeglądów.

Czy mogę zlecić przeglądy gwarancyjne innemu podmiotowi niż firma, która zainstalowała klimatyzator?

Tak. Zgodnie z kartą gwarancyjną zalecamy jednak we własnym zakresie rozstrzygnięcie w formie podpisania umowy/oświadczenia, która z firm będzie kontynuowała gwarancję.

Czy wykonywanie okresowych przeglądów jest obowiązkowe?

Zgodnie z kartą gwarancyjną regularne wykonywanie okresowych przeglądów gwarancyjnych jest obowiązkowe, aby utrzymać 5-letnią gwarancję.

Jak realizowane są zgłoszenia gwarancyjne?

Zgłoszenia wszelkich usterek, wad i nieprawidłowości proszę zgłaszać bezpośrednio do Autoryzowanego Instalatora, który jest gwarantem.

Czy możliwe jest wydane duplikatu karty gwarancyjnej?

Nie.

Jakie czynności obejmuje standardowy przegląd gwarancyjny?

Zgodnie z kartą gwarancyjną, okresowy przegląd gwarancyjny powinien obejmować:

  • Czyszczenie filtrów powietrza oraz wymienników ciepła (skraplacza i parownika)
  • Sprawdzenie drożności oraz szczelności układu odprowadzenia skroplin, jego czyszczenie wraz z wyczyszczeniem elementów pompki skroplin (jeżeli występuje)
  • Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz poboru prądu urządzenia
  • Sprawdzenie przewodów i izolacji ze względu na uszkodzenia mechaniczne
  • Sprawdzenie poprawności pracy funkcji chłodzenia i grzania
  • Sprawdzenie poprawności działania funkcji sterownika
  • Czyszczenie obudowy urządzeń
  • Sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych
  • Sprawdzenie temperatur powietrza wewnętrznego, zewnętrznego oraz nawiewu w trybie grzania i chłodzenia.
Gdzie mogę kupić produkty Gree?

Aby kupić klimatyzatory Gree skontaktuj się z jednym z Autoryzowanych Instalatorów Gree w swojej okolicy. Aby znaleźć Autoryzowanego Instalatora w swojej okolicy wejdź na www.gree.pl, wybierz interesujący Cię klimatyzator i wypełnij formularz „Chcesz kupić to urządzenie? Wypełnił formularz” lub napisz na gree@gree.pl.

Gdzie znajdę katalog/cennik urządzeń Gree?

Materiały marketingowe produktów Gree dostępne są na www.gree.pl/do-pobrania/

Czy klimatyzatory Gree można kupić w sieci?

Zakup klimatyzatora w sieci jest odradzany. Wymagany jest bowiem również montaż, który wykonać może tylko wyspecjalizowana firma. Przy zakupie urządzenia od innego podmiotu oraz montażu przez inny podmiot, z doświadczenia Gree, wielokrotnie następuje zrzucanie odpowiedzialności za gwarancję między oboma podmiotami. Najlepszym rozwiązaniem jest wyszukanie Autoryzowanego Instalatora Gree w swojej okolicy oraz zlecenie mu sprzedaży i montażu urządzenia. Aby znaleźć Autoryzowanego Instalatora w swojej okolicy wejdź na www.gree.pl, wybierz interesujący Cię klimatyzator i wypełnij formularz „Chcesz kupić to urządzenie? Wypełnił formularz” lub napisz na gree@gree.pl.

Czym różnią się urządzenia z serii multi Free Match oraz RAC?

Urządzenia RAC to pojedyncze urządzenia dedykowanie do obsługi jednego pomieszczenia. System multi Free Match umożliwia podłączenie do jednej jednostki zewnętrznej do 5 jednostek wewnętrznych i obsługę wielu pomieszczeń.

Jak znaleźć autoryzowanego instalatora w mojej okolicy?

Aby znaleźć Autoryzowanego Instalatora w swojej okolicy wejdź na www.gree.pl, wybierz interesujący Cię klimatyzator i wypełnij formularz „Chcesz kupić to urządzenie? Wypełnił formularz” lub napisz na gree@gree.pl.

Jakie urządzenie ścienne wybrać, aby było jak najmniejsze?

Najmniejszym ściennym urządzeniem Gree jest Bora. W zależności od wydajności może ona osiągać minimalne wymiary nawet: 773x250x185 mm (długość x wysokość x głębokość).

Jakie urządzenie ścienne wybrać, aby było jak najcichsze?

Najcichszym modelem Gree jest Amber Prestige, który może pracować generując hałas na poziomie tylko 18 dB(A). Wyjątkowo cichymi modelami są również U-Crown (od 19 dB(A)) oraz G-Tech (od 20 dB(A)).

Jakie urządzenie ścienne wybrać, aby było jak najbardziej energooszczędne?

Najbardziej energooszczędnym urządzeniem jest Amber Prestige, osiągający klasę energetyczną dla grzania i chłodzenia nawet A+++/A+++. Energooszczędnymi modelami są również G-Tech oraz Amber Standard (do A+++/A++).

Jakie urządzenie ścienne wybrać, aby wykorzystywać je do ogrzewania?

Modelami najlepiej nadającymi się do ogrzewania pomieszczeń są U-Crown i Amber Prestige. Są one w stanie wyjątkowo wydajnie ogrzewać pomieszczenia nawet do temperatury -30°C na zewnątrz.

Na jakie funkcje zwrócić uwagę wybierając model klimatyzatora?

Funkcjami cieszącymi się największą popularnością wśród klientów są Smart Flow 3D (automatyczna żaluzja pionowa i pozioma), Air Ionizer (Jonizator powietrza), WiFi Inteiligent Control (sterowanie WiFi), 7-gear fan (7 biegów wentylatora), czy 3 Sleep Modes (3 tryby snu).

Na jakie parametry zwrócić uwagę wybierając model klimatyzatora?

Parametrami najczęściej analizowanymi przez klientów przy wyborze są klasa energetyczna, poziom ciśnienia akustycznego, wymiary jednostek oraz zakres temperatur otoczenia.

Jak steruje się klimatyzatorami Gree?

Możliwości sterowania zależą od serii i modelu urządzeń. Większość urządzeń w standardzie ma piloty bezprzewodowe (ścienne, U-match, Free Match poza modelem kanałowym), a niektóre również sterownik przewodowy (Free Match model kanałowy, U-Match). Jednostki ścienne i konsole mają ponadto wbudowany moduł WiFi pozwalający na sterowanie ze smartfona. Wiele modeli w sterownik przewodowy lub moduł WiFi można opcjonalnie doposażyć.  Dla wybranych modeli istnieją ponadto opcje sterowników centralnych, modułów ON/OFF (np. pod karty hotelowe) lub bramek BMS.

Jak działa sterowanie WiFi?

Aplikacja Gree+ zainstalowana na smartfonie lub tablecie pozwala za pomocą centralnego serwera i routera w pobliżu klimatyzatora sterować działaniem urządzenia z dowolnego miejsca na świecie. Aplikacja Gree+ jest dostępna w Sklepie Play lub Apple Store.

Jak działa jonizator powietrza?

Akcesorium to jonizuje powietrze przepływające przez klimatyzator zwalczając tym samym drobnoustroje. W części urządzeń jonizator jest zawsze aktywny, w części aktywuje i dezaktywuje się go z pilota.

Jak działają opcjonalne filtry powietrza?

Opcjonalnie filtry powietrza pomagają oczyszczać powietrze. W zależności od typu filtra wzmacniają one ochronę przed poszczególnymi zanieczyszczeniami jak pyły, drobnoustroje, czy alergeny.

Czy mogę gdzieś zobaczyć urządzenia Gree?

Urządzenia Gree można zobaczyć w firmach dystrybuujących Gree, które znaleźć można na www.gree.pl/kontakt oraz w Centrum Gree przy ul. Dobrego Pasterza 13/2 w Krakowie.

Jak działa oczyszczacz powietrza Gree?

Zadaniem oczyszczacza powietrza jest przetłaczanie powietrza z pomieszczenia przez szereg filtrów, aby je uzdatnić. Oczyszczacz Gree Eagle wyposażony jest w filtr kompozytowy składający się z filtra wstępnego, węglowego, HEPA oraz powłoki ochronnej. Dzięki temu jest w stanie oczyszczać powietrze m.in. z cząstek stałych, jak kurz i sierść zwierząt, formaldehydu, drobnoustrojów oraz pyłów PM.

Jak skonfigurować sterowanie WiFi i rozwiązać problemy?

Pobierz i zainstaluj aplikację Gree+ na swoim urządzeniu. Aplikacja jest dostępna w Sklepie Play lub Apple Store. Otwórz aplikację Gree+ i zarejestruj się klikając „Zarejestruj się”. Po zalogowaniu się w aplikacji przy pierwszej rejestracji pojawi się ekran startowy. Dodaj nowe urządzenie klikając ikonę „+” w prawym górnym rogu. Następnie wybierz rodzaj urządzenia, które chcesz skonfigurować i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami. Zresetuj moduł WiFi w zależności od modelu sterownika. Podaj dane swojej sieci WiFi wprowadzając nazwę i hasło, a następnie kliknij „Szukaj urządzenia”.

Uwaga: Podczas konfiguracji, urządzenie powinno być cały czas wyłączone oraz powinien być włączony GPS w telefonie.

W przypadku problemów z aplikacją Gree+ napisz na gree@gree.pl.

Czy czynnik chłodniczy należy regularnie uzupełniać/wymieniać?

Prawidłowo wykonana instalacja klimatyzatora powinna być szczelna. Nie ma wtedy w ogóle potrzeby uzupełniania i wymieniania czynnika chłodniczego.

Co zrobić w przypadku usterki?

Zgłoszenia wszelkich usterek, wad i nieprawidłowości proszę zgłaszać bezpośrednio do Autoryzowanego Instalatora, który jest gwarantem.

Jak skonfigurować sterowanie WiFi i rozwiązać problemy?

Pobierz i zainstaluj aplikację Gree+ na swoim urządzeniu. Aplikacja jest dostępna w Sklepie Play lub Apple Store.

W przypadku problemów z aplikacją Gree+ napisz na gree@gree.pl.

Jak dodać urządzenie?

Otwórz aplikację Gree+ i zarejestruj się klikając „Zarejestruj się”. Po zalogowaniu się w aplikacji przy pierwszej rejestracji pojawi się ekran startowy. Dodaj nowe urządzenie klikając ikonę „+” w prawym górnym rogu. Następnie wybierz rodzaj urządzenia, które chcesz skonfigurować i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami. Zresetuj moduł WiFi w zależności od modelu sterownika. Podaj dane swojej sieci WiFi wprowadzając nazwę i hasło, a następnie kliknij „Szukaj urządzenia”.

Uwaga: Podczas konfiguracji, urządzenie powinno być cały czas wyłączone oraz powinien być włączony GPS w telefonie.

W przypadku problemów z aplikacją Gree+ napisz na gree@gree.pl.

Nie mogę się zarejestrować/zalogować?

Zwróć uwagę na nazwę użytkownika, która nie może być zbyt prosta. Zaleca się używanie kombinacji cyfr/znaków specjalnych.

Spróbuj zarejestrować/zalogować się na innej sieci WiFi.

Użyj innego konta e-mail.

Unikaj znaku spacji w nazwie użytkownika lub adresie e-mail.

Dodanie urządzenia w Trybie Automatycznym nie powiodło się?

Jeżeli nie znaleziono urządzenia w trybie automatycznego wyszukiwania kliknij „Spróbuj dodać ręcznie”. Postępuj zgodnie z opisem w aplikacji Gree+. Ponownie zresetuj moduł WiFi. Po zresetowaniu kliknij „Następny”. Powinna pojawić się nazwa klimatyzatora składająca się z 8 znaków. Kliknij „Następny”. Wyświetlona zostanie informacja o Twojej sieci WiFi. Kliknij „Zatwierdź”, aby zakończyć proces. Jeśli nadal dodanie urządzenia nie powiedzie się, odłącz urządzenie z prądu i przejdź proces dodania urządzenia od nowa.

Jak zarządzać klimatyzatorem z dwóch telefonów?

Utwórz na drugim telefonie, które ma mieć dostęp do sterowania urządzeniami konto w aplikacji Gree+.

W aplikacji Gree+ na pierwszym telefonie kliknij w symbol „ludzika” w lewym górnym rogu. Wybierz „Zarządzanie domem”, następnie nazwę „rodziny” (domyślnie „My Home”). W kolejnym kroku kliknij w „Zaproś członka”. Wpisz adres e-mail drugiego konta.

Na drugim koncie, w górnej części aplikacji kliknij w „My Home” (domyślnie). Z rozwijalnej listy wybierz dostęp do konta z urządzeniami.

Jak sterować urządzeniem będąc poza domem?

Sterowanie poza domem odbywa się na takiej samej zasadzie jak w domu przy połączeniu z siecią WiFi. Wystarczy połączyć się z dowolną siecią aby móc sterować urządzeniem z dowolnego miejsca na świecie.

Uwaga: Kafelek w aplikacji „Poza domem” nie służy do sterowania urządzeniem poza domem.

Jak zmienić hasło?

W aplikacji Gree+ na pierwszym telefonie kliknij w symbol „ludzika” w lewym górnym rogu. Ponownie kliknij na symbol „ludzika”, a następnie „Zmień hasło”.

Jak zmieniać ustawienia klimatyzatora?

Na ekranie głównym aplikacji kliknij w „kafelek” dodanego klimatyzatora. Otworzy się dostęp do zmiany funkcji klimatyzatora, takich jak:

  • Zmiana trybu pracy,
  • Zmiana nastaw temperatury,
  • Zmiana biegów wentylatora,
  • Timer,
  • Inne funkcje specjalne.
Ile trwa montaż klimatyzatora?

Zależy to w dużej mierze od rodzaju klimatyzatora oraz warunków montażu. Instalacja pojedynczego klimatyzatora ściennego w miejscu bez szczególnych utrudnień nie powinna zająć więcej niż jeden dzień.

Czy mogę sam dobrać klimatyzator?

Zalecamy konsultację doboru modelu, a zwłaszcza wydajności klimatyzatora z Autoryzowanym Instalatorem. Aby znaleźć Autoryzowanego Instalatora w swojej okolicy wejdź na www.gree.pl,  wybierz interesujący Cię klimatyzator i wypełnij formularz „Chcesz kupić to urządzenie? Wypełnił formularz” lub napisz na gree@gree.pl.

Czy mogę sam zainstalować klimatyzator?

Zgodnie z prawem montaż klimatyzacji może wykonywać tylko podmiot posiadający odpowiednie uprawnienia. Sam montaż wymaga ponadto użycia specjalistycznych narzędzi.

INSTALATOR

Jak rozpocząć pracę w branży HVAC?

Aby rozpocząć działalność w branży należy przede wszystkim zaopatrzyć się w wymagane narzędzia oraz zdobyć certyfikat F-gaz dla firmy oraz każdego z instalatorów. Wymagane są również dodatkowe uprawnienia elektryczne.

Jak rozpocząć współpracę z Gree?

Aby rozpocząć oferowanie urządzeń Gree zapisz się na szkolenie z zakresu urządzeń RAC lub VRF, zdobądź potrzebną wiedzę i umiejętności oraz uzyskaj Certyfikat Autoryzowanego Instalatora.

Gdzie mogę kupić produkty Gree?

Produkty Gree dystrybuowane są przez Partnerów i Dystrybutorów Gree: firmy Alfaco, Bezet, Klima, Kliweko oraz Systherm. Dane firm znaleźć można na www.gree.pl/kontakt (pod mapą z Partnerami Gree).

Jak zostać autoryzowanym instalatorem urządzeń Gree?

Aby zdobyć Certyfikat Autoryzowanego Instalatora Gree zapisz się i przejdź szkolenie. Szczegóły oraz harmonogram znaleźć można na www.gree.pl/szkolenia/.

Czy prowadzone są szkolenia praktyczne z montażu dla początkujących?

Przez Gree w Polsce organizowane są jedynie szkolenia certyfikujące.

Czy certyfikat GMV uprawnia mnie do autoryzacji RAC?

Nie. Certyfikaty RAC i GMV nie są zamienne.

Jak mogę odbyć szkolenie autoryzacyjne?

Aby odbyć szkolenie wystarczy wybrać dostępny termin i zapisać się. Szczegóły oraz harmonogram znaleźć można na www.gree.pl/szkolenia/.

Skończyła mi się ważność certyfikatu autoryzacyjnego, jak mogę go przedłużyć?

Aby jednorazowo przedłużyć certyfikat autoryzacyjny zarejestruj się w Strefie Instalatora na www.gree.pl/strefa-instalatora i wypełnij formularz przedłużenia.

Jakie są warunki gwarancji na produkty Gree?

Zgodnie z kartą gwarancyjną warunkiem utrzymania 5-letniej gwarancji jest montaż urządzenia przez Autoryzowanego Instalatora oraz wykonywanie przez Autoryzowanego Instalatora nie rzadziej niż co 6 miesięcy okresowych przeglądów.

Jak realizowane są zgłoszenia gwarancyjne?

Zgłoszenia gwarancyjne z zachowaniem procedur proszę wysyłać bezpośrednio do dystrybutora od którego zakupione było urządzenie.

Gdzie znajdę pomoc techniczno-serwisową?

Pomoc techniczno-serwisowa realizowana jest przez działy techniczno-serwisowe Dystrybutorów Gree oraz firmę Free Polska (www.gree.pl/kontakt, Dział Techniczny).

Gdzie znajdę pomoc w doborze systemu VRF?

Doborami systemów VRF zajmują się działy projektowe w firmach Dystrybutorach Gree. Pomocy technicznej udziela również Dział Techniczny Free Polska.

Gdzie znajdę dokumentacje dotyczące produktów Gree?

Dokumentacje dotyczące urządzeń Gree można znaleźć po zarejestrowaniu i zalogowaniu się w Strefie Instalatora na www.gree.pl/strefa-instalatora/.

Gdzie znajdę numery seryjne urządzenia?

Numery seryjne urządzeń znajdują się na białych nalepkach z kodem kreskowym na kartonie oraz (w zależności od modelu) na urządzeniu. W jednostce wewnętrznej na obudowie, w jednostce zewnętrznej na osłonie zaworów/zasilania od strony wewnętrznej.

Jak uzyskać dostęp do Strefy Instalatora Gree?

Aby uzyskać dostęp do Strefy Instalatora Gree na www.gree.pl/strefa-instalatora wypełnij formularz rejestracyjny.

Jak dobrać wydajność urządzenia do mojego pomieszczenia?

Dla standardowych pomieszczeń z dużym przybliżeniem przyjmuje się 40W/m3 pomieszczenia. W Strefie Instalatora na www.gree.pl/strefa-instalatora znajduje się również kalkulator wydajności pozwalający na wykonanie dokładnych obliczeń.

Jak skonfigurować sterowanie WiFi i rozwiązać problemy?

Pobierz i zainstaluj aplikację Gree+ na swoim urządzeniu. Aplikacja jest dostępna w Sklepie Play lub Apple Store.

W przypadku problemów z aplikacją Gree+ napisz na gree@gree.pl.

Jak dodać urządzenie?

Otwórz aplikację Gree+ i zarejestruj się klikając „Zarejestruj się”. Po zalogowaniu się w aplikacji przy pierwszej rejestracji pojawi się ekran startowy. Dodaj nowe urządzenie klikając ikonę „+” w prawym górnym rogu. Następnie wybierz rodzaj urządzenia, które chcesz skonfigurować i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami. Zresetuj moduł WiFi w zależności od modelu sterownika. Podaj dane swojej sieci WiFi wprowadzając nazwę i hasło, a następnie kliknij „Szukaj urządzenia”.

Uwaga: Podczas konfiguracji, urządzenie powinno być cały czas wyłączone oraz powinien być włączony GPS w telefonie.

W przypadku problemów z aplikacją Gree+ napisz na gree@gree.pl.

Nie mogę się zarejestrować/zalogować?

Zwróć uwagę na nazwę użytkownika, która nie może być zbyt prosta. Zaleca się używanie kombinacji cyfr/znaków specjalnych.

Spróbuj zarejestrować/zalogować się na innej sieci WiFi.

Użyj innego konta e-mail.

Unikaj znaku spacji w nazwie użytkownika lub adresie e-mail.

Dodanie urządzenia w Trybie Automatycznym nie powiodło się?

Jeżeli nie znaleziono urządzenia w trybie automatycznego wyszukiwania kliknij „Spróbuj dodać ręcznie”. Postępuj zgodnie z opisem w aplikacji Gree+. Ponownie zresetuj moduł WiFi. Po zresetowaniu kliknij „Następny”. Powinna pojawić się nazwa klimatyzatora składająca się z 8 znaków. Kliknij „Następny”. Wyświetlona zostanie informacja o Twojej sieci WiFi. Kliknij „Zatwierdź”, aby zakończyć proces. Jeśli nadal dodanie urządzenia nie powiedzie się, odłącz urządzenie z prądu i przejdź proces dodania urządzenia od nowa.

Jak zarządzać klimatyzatorem z dwóch telefonów?

Utwórz na drugim telefonie, które ma mieć dostęp do sterowania urządzeniami konto w aplikacji Gree+.

W aplikacji Gree+ na pierwszym telefonie kliknij w symbol „ludzika” w lewym górnym rogu. Wybierz „Zarządzanie domem”, następnie nazwę „rodziny” (domyślnie „My Home”). W kolejnym kroku kliknij w „Zaproś członka”. Wpisz adres e-mail drugiego konta.

Na drugim koncie, w górnej części aplikacji kliknij w „My Home” (domyślnie). Z rozwijalnej listy wybierz dostęp do konta z urządzeniami.

Jak sterować urządzeniem będąc poza domem?

Sterowanie poza domem odbywa się na takiej samej zasadzie jak w domu przy połączeniu z siecią WiFi. Wystarczy połączyć się z dowolną siecią aby móc sterować urządzeniem z dowolnego miejsca na świecie.

Uwaga: Kafelek w aplikacji „Poza domem” nie służy do sterowania urządzeniem poza domem.

Jak zmienić hasło?

W aplikacji Gree+ na pierwszym telefonie kliknij w symbol „ludzika” w lewym górnym rogu. Ponownie kliknij na symbol „ludzika”, a następnie „Zmień hasło”.

Jak zmieniać ustawienia klimatyzatora?

Na ekranie głównym aplikacji kliknij w „kafelek” dodanego klimatyzatora. Otworzy się dostęp do zmiany funkcji klimatyzatora, takich jak:

  • Zmiana trybu pracy,
  • Zmiana nastaw temperatury,
  • Zmiana biegów wentylatora,
  • Timer,
  • Inne funkcje specjalne.
Czy muszę posiadać autoryzację, żeby sprzedawać i instalować produkty Gree?

Zgodnie z kartą gwarancyjną, aby utrzymać 5-letnią gwarancję montaż urządzenia musi być wykonany przez Autoryzowanego Instalatora Gree.

Czy mogę wykorzystywać zdjęcia klimatyzatorów i logo Gree na stronie internetowej swojej firmy?

Aby otrzymać i wykorzystywać materiały marketingowe Gree należy podpisać Porozumienie na wykorzystanie materiałów promocyjnych Gree. Żeby je otrzymać, należy skontaktować się z działem marketingu Free Polska (anna.radziejowska@gree.pl).

Gdzie mogę zdobyć materiały (katalogi, cenniki, ulotki) w formie drukowanej?

Wszelkie materiały w formie papierowej dostępne są w firmach dystrybucyjnych Gree (szczegóły i adresy na www.gree.pl/kontakt, pod mapą z Partnerami Gree) oraz w firmie Free Polska przy ul. Dobrego Pasterza 13/3 w Krakowie.

Dodatkowe informacje

Masz pytania?

Napisz do nasz, skontaktujemy się w Tobą i odpowiemy na wszystkie pytania.

Nieczytelne? Wymień tekst. captcha txt
0

wpisz hasło które szukasz i naciśnij enter