Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Wróć

Dodanie urządzenia w Aplikacji GREE+ nie powiodło się – co robić?

Gree
Gree

Jeżeli masz problemy ze znalezieniem urządzenia, skorzystaj z poniższych wskazówek:

  • Należy unikać prostej nazwy użytkownika podczas rejestracji
  • Podczas konfiguracji urządzenie musi być w trybie czuwania czyli wyłączone
  • Podczas konfiguracji musi być włączony GPS w telefonie
  • Resetowanie modułu WiFi w urządzeniu poprzez wciśniecie przycisku WIFI+MODE, urządzenie wyda dźwięk
  • Transmisja danych w telefonie musi być wyłączona (Internet LTE)
  • Telefon musi być połączony z siecią WiFi routera 2,4 GHz
  • W routerze typ zabezpieczeń musi być ustawiony na WPA_PSK albo WPA-PSK2. Nie może być ustawiony w trybie mieszanym czyli WPA-PSK/WPA-PSK2 lub AUTO.

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie