Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Wróć

Kto jest moim gwarantem, jako użytkownika pompy ciepła?

Gree
Gree

Bezpośrednim gwarantem dla użytkownika końcowego jest instalator montujący urządzenie. W zakresie obowiązków gwaranta leży bezpłatne diagnozowanie i usuwanie usterek podczas okresu trwania gwarancji.

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie
Informacje dotyczące plików cookies
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w swojej przeglądarce.