Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zadzwoń na infolinię:
Biuro 12 307 06 40

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Dział Techniczny 12 431 33 27

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Zgodnie z kartą gwarancyjną warunkiem utrzymania 5-letniej i 7-letniej gwarancji jest:

  1. Montaż urządzenia i przegląd instalacji wykonywane przez Autoryzowanego Instalatora
  2. Przeglądy okresowe nie rzadziej niż co 6 miesięcy (dla klimatyzatorów pracujących w sposób ciągły co 4 miesiące) wykonywane przez Autoryzowanego Instalatora Gree.

Warunkiem utrzymania 3-letniej gwarancji jest zachowanie dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej dołączonej do zakupionego urządzenia.

Okresy gwarancyjne na urządzenia Gree:

  • 3 lata na urządzenia dodatkowe: klimatyzatory przenośne, oczyszczacze powietrza, nawilżacze powietrza
  • 5 lat na klimatyzatory RAC, Free Match, U-MATCH
  • 5 lat na pompy ciepła Versati III
  • 7 lat na wybrane klimatyzatory RAC: U-Crown, Soyal, Amber Prestige

Dowiedz się więcej:

Czy mogę zlecić przeglądy gwarancyjne innemu podmiotowi niż firma, która instalowała klimatyzator?

Jak realizowane są zgłoszenia gwarancyjne?

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie